Jak vytvořit poptávku a schválit nebo upravit nabídku?
Poptávky
Postup při vytváření poptávky je stejný jako při vytváření objednávky, tzn. zboží vkládáte do košíku a v 1. kroku stisknete tlačítko „Poptat u obchodníka“, tím přesunete všechny položky do „Poptávky“. Po jejím zpracování Vám obchodník zašle nabídku. Poptávky i Nabídky naleznete v sekci Kancelář.
Nabídky
V sekci „Nabídky“ uvidíte všechny nabídky, které byly vytvořené na základě vaší poptávky, a to nehledě na to, zda poptávka byla odeslána přes e-shop nebo jiným způsobem, např. telefonicky, emailem.
Nabídky jsou rozdělené do 3 kategorií:
- K akceptaci (ke schválení) - Po rozkliknutí nabídky se vám zobrazí možnosti (upravit nabídku nebo přijmout nabídku).
- Akceptované (schválené) - Slouží pouze pro náhled schválených nabídek a není možné s nimi dále pracovat.
- Neakceptované (zamítnuté) - Stejné jako u akceptovaných nabídek, slouží pouze pro náhled.
Pro vyhledání konkrétní nabídky můžete použít část Filtrování. Každou nabídku je možné si zobrazit online nebo uložit ve formátu PDF.
Co všechno můžete v Nabídce upravovat?
Abychom vám usnadnili práci, připravili jsme stručný NÁVOD.
Potřebujete upravit nabídku?
Pokud potřebujete něco v nabídce upravit (např. množství kusů, přidat nabídku atd.), použijte tlačítko „Upravit nabídku“.
Přijmout nabídku
V případě, že jste s nabídkou spokojeni, použijte tlačítko „Přijmout nabídku“. Tím nabídku akceptujete jako celek a automaticky se z ní vytvoří objednávka, kterou následně naleznete v sekci „Objednávky“.

