253 253 254
Po–Pá: 7:00 – 18:00, So: 7:00 – 13:00
0
Porovnávač
0Košík
ÚvodVelkoobchod a registraceAkceProdejny a kontaktyVše o nákupuBlogKariéraO společnosti
Kategorie produktů
K&V ELEKTRO
Reklamace

Reklamace

Může se stát, že i přes naše veliké úsilí o Vaši maximální spokojenost, budete mít se zakoupeným výrobkem problém. V takovém případě neváhejte a co nejdříve přineste tento výrobek k nám do K&V ELEKTRO a.s. k reklamačnímu technikovi. Nezapomeňte s sebou vzít daňový doklad, záruční list (pokud byl k výrobku vystaven) a originální obal výrobku (je-li to možné). Uděláme vše pro to, abychom váš problém co nejrychleji vyřešili k vaší plné spokojenosti.

Reklamace se řídí Reklamačním řádem K&V ELEKTRO a.s. (PDF - HTML). Reklamovat zboží můžete osobně na našich pobočkách nebo po přihlášení na maloobchodním e-shopu

REKLAMACE ZBOŽÍ ZAKOUPENÉHO PŘES MALOOBCHODNÍ E-SHOP

Zboží zakoupené na maloobchodním e-shopu zasílejte na adresu: Distribuční centrum K&V ELEKTRO, Okružní 1175, 250 81 Nehvizdy. Ke zboží přidejte buď číslo reklamace, které si vygenerujete po přihlášení v sekci „Nastavení účtu“, nebo zašlete zboží s průvodním dopisem a nákupními doklady.

NÁŠ TIP: zjednodušte si zaslání reklamace s naším partnerem Zásilkovna.cz

  • stačí kontaktovat naši zákaznickou linku (tel. 253 253 254)
  • sdělíme Vám unikátní kód pro zaslání zpětné zásilky
  • zboží zabalte a navštivte některé z výdejních/podacích míst Zásilkovna.cz
  • kód nahlásíte obsluze výdejního místa, která vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a Vy dostanete potvrzení o předání zásilky

VRÁCENÍ ZBOŽÍ (ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY) ZAKOUPENÉHO PŘES MALOOBCHODNÍ E-SHOP

Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (tedy odstoupit od kupní smlouvy). Lhůta 14 dnů začíná ve většině případů převzetím zboží. Přesné podmínky najdete v našich obchodních podmínkách.

Jak postupovat?

  • Odstoupení ohlaste buď na e-mail: odstoupeni@kvelektro.cz, nebo poštou na adresu Distribuční centrum K&V ELEKTRO, Okružní 1175, 250 81 Nehvizdy.
  • Nejpozději 14 dní od odstoupení kupující na své náklady vrátí nepoškozené, čisté zboží včetně dokumentace společně s přiloženým průvodním dopisem (vzor zde), číslem nákupního dokladu/objednávky a číslem bankovního účtu, a to na adresu Distribuční centrum K&V ELEKTRO, Okružní 1175, 250 81 Nehvizdy nebo jinou z našich poboček.
  • Vrácení peněz proběhne nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
  • TIP: zjednodušte si vrácení zboží s naším partnerem Zásilkovna.cz
    • stačí kontaktovat naši zákaznickou linku (tel. 253 253 254)
    • sdělíme Vám unikátní kód pro zaslání zpětné zásilky
    • zboží zabalte a navštivte některé z výdejních/podacích míst Zásilkovna.cz
    • kód nahlásíte obsluze výdejního místa, která vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a Vy dostanete potvrzení o předání zásilky

Podmínky vrácení zboží

Vracení zboží zákazníkem bude možné za následujících podmínek:

  • zboží musí být nepoužité, nepoškozené a v původním obalu schopné dalšího prodeje.
  • musí se jednat o skladové zboží, které nepřesahuje skladová maxima.

Účtování manipulačního poplatku u vratek se řídí termínem vrácení od data nákupu viz níže:

Počet dní Manipulační poplatek
0-14 0%
15-30 10%
31-90 25%
91-180 50%
181- a více nevykupujeme

pozn.: tyto podmínky se netýkají zboží v reklamačním řízení.

Podmínky vracení vratných obalů (palety, rámy, atd.)

Opotřebení u vratných obalů se řídí následujícími podmínkami:

  • vratné obaly musí být nepoškozené
Počet dní Opotřebení
0-90 0%
91-180 50%
181- a více nevykupujeme

Školený personál na pobočkách

ShopRoku 2024

ShopRoku 2023

Zlatý certifikát Heureka

Aktuality
10x více bodů za říjnové nákupy!

1.10.2025
Když nakoupíš vybrané značky, Tvé body se Ti zdesetinásobí!
Jedinečná nabídka!
Zobrazit všechny

© 2025