253 253 254
Po–Pá: 7:00 – 18:00, So: 7:00 – 13:00
0
Porovnávač
0Košík
ÚvodVelkoobchod a registraceAkceProdejny a kontaktyVše o nákupuBlogKariéraO společnosti
Kategorie produktů
K&V ELEKTRO
Jak nastavit základy a spravovat kontakty?

Jak nastavit základy a spravovat kontakty?

... v hlavním nastavení, které naleznete v poslední záložce horní modré lišty, klikem na Vaše jméno, můžete nastavit:

Výchozí pobočku

Slouží jako výchozí pobočka v katalogu a procesu nákupu.

Výchozího příjemce a výchozí adresu dodání

Váš preferovaný příjemce zboží nebo dodací adresa, která se předvyplní v košíku a reverzních procesech.

Nastavení frekvence e-mailu o stavu skladové a neskladové objednávky

Zvolte si možnost, zda chcete dostávat informace e-mailem o stavu objednávky průběžně dle její připravenosti nebo až bude objednávka kompletně připravená.

Zaměření firmy

Lze jednoduše nastavit v této sekci ZDE

Dodací adresy

Seznam všech dodacích adres můžete spravovat (přidávat)  ZDE

Kontakty a přístupy

V editaci můžete kromě jména, telefonu či emailu nastavit Uživatelská práva pro tuto kontaktní osobu:

  • zda vidí faktury a pohledávky celé firmy
  • zda vidí objednávky a dodávky celé firmy
  • zda vidí objednávky a dodávky
  • zda může spravovat karty a oprávnění k nákupu převzetí zboží jednotlivých uživatelů. Včetně tisků žádosti zálkaznických karet, založení Expedičních karet
  • zda v katalogu vidí tento kontakt Ceny a dostupnost
  • zda může Zadávat (vytvářet) objednávky. Pokud toto právo nemá, je v košíku pouze možnost zaslat košík ke schválení osobě ve Vaší firmě, která toto právo má a může objednávku (košík) dokončit.
  • zda smí Spravovat uživatele, tedy vytvářet a editovat kontaktní osoby Vaší firmy včetně jejich práv. Toto právo doporučujeme přiřadit pouze majitelům, společníkům firmy apod.

V rámci kontaktů a přístupů lze také:

  • přidat účet
  • zobrazit přehled historii založení dokladů na B2B portálu

V tabulce je rozpis práv a přístupů na B2B a informace o zákaznické kartě:

V pravé části tabulky můžete jednotlivé kontakty editovat, zobrazit si log historie založení dokladů nebo je smazat (pokud máte právo).

Pokud v editaci kontaktu požádáte o zákaznickou kartu, případně končí platnost karty, můžete pod tabulkou klikem na ikonu "Vytisknout žádost o zákaznické karty".

Po vyplnění je nutné tuto žádost donést (zaslat) na kteroukoliv naší pobočku, kde lze oproti podpisu kartu získat.

Zákaznická karta slouží k identifikaci osob a je vhodná zejména při platbě na splatnost.

Správa osobních údajů

Ve správě osobních údajů můžete změnit Vaše marketingové preference a ostatní záležitosti v souvislosti s GDPR.

Školený personál na pobočkách

ShopRoku 2024

ShopRoku 2023

Zlatý certifikát Heureka

Aktuality
10x více bodů za prosincové nákupy!

1.12.2025
Když nakoupíš vybrané značky, Tvé body se Ti zdesetinásobí!
Jedinečná nabídka!
Zobrazit všechny

© 2025