Expediční karta
… elektronická karta pro převzetí i nákup zboží
- kartu lze zřídit pouze na B2B e-shopu
- kdo vlastní ZÁKAZNICKOU KARTU a má právo MŮŽE SPRAVOVAT KARTY má možnost založit EXPEDIČNÍ KARTU
- expediční karta – slouží pouze pro převzetí zboží
- expediční/nákupní karta – slouží pro převzetí zboží i nákup
- nákupní funkce je nadstavbou expediční karty a je nutné ji aktivovat
- kromě převzetí zboží lze s kartou nakupovat na pobočce
- nákup zboží je možné aktivovat na libovolnou dobu (maximálně do konce platnosti expediční karty)
Jak založit expediční/nákupní kartu?
- zákazník musí mít ZÁKAZNICKOU KARTU a právo MŮŽE SPRAVOVAT KARTY
- přihlásí se do B2B e-shopu
- v nastavení účtu v sekci „Kontakty a přístupy“ zvolí tlačítko „Založit expediční kartu“
- existují dva způsoby aktivace nákupní funkce
- pro nového uživatele – rovnou při založení expediční karty
- pro uživatele, který již má expediční kartu
- kartu lze jednoduše vytisknout pomocí tlačítka „Vytisknout kartu“, příp. na tiskovém výstupu zvolit tisk do PDF a poslat elektronicky
- nově založené karty mají platnost 20 let, pokud si zákazník nezvolí jinak
Podrobný postup k založení Expediční karty naleznete také ZDE.

