K&V ELEKTRO a.s.  Uspějeme pouze se správnými lidmi. Staň se součástí našeho týmu!

K&V ELEKTRO a.s. je česká, dynamicky se rozvíjející společnost, provozující velkoobchodní a maloobchodní prodej elektromateriálu. Patříme mezi pět nejvýznamnějších firem v tomto oboru a zaměstnáváme 370 zaměstnanců na 17 pobočkách v ČR. Sklady disponují více než 30 000 skladovými položkami od více než 400 českých i světových výrobců, a náš tým odborných technických pracovníků, který je našim zákazníkům k dispozici, patří ke špičkám v oboru.

Pro naši pobočku Praha Smíchov hledáme nového kolegu/-yni na pozici First level support specialist.

Co nabízíme

  • práci pro stabilní českou společnost, která se neustále rozvíjí
  • stravenky v hodnotě 100 Kč (příspěvek zaměstnavatele 55 Kč)
  • MultiSport kartu
  • kurzy anglického jazyka plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek na volnočasové aktivity 6 000 Kč (lékárna, dovolená, kino, divadlo, vzdělávání a další..)
  • 5 týdnů dovolené po roce u firmy
  • slevy na firemní produkty
  • notebook, mobilní telefon

Co Vás čeká

  • kontrola a správa interního projektového portálu Redmine
  • třídění obdržených požadavků na ICT na kvalifikované uživatele, kontrola plnění zadaných úkolů, řešení dotazů a požadavků úrovně basic
  • školení uživatelů: školení nově vyvinutých funkcí IS SAP, příprava manuálů a návodů nad nově vyškolenými funkcemi, základní školení k používání výpočetní techniky ve společnosti, školení funkcí podnikového softwaru (Office, používaní RM, diskových polí)
  • ověřování školených oblastí pomocí webového semináře a tzv.”Mystery shoppingu”
  • předávání a správa HW v rámci společnosti, správa uživatelů na AD a Exchange
  • zajišťování oprav zařízení a servisů, objednávání služeb a materiálu, vedení evidence vydaného materiálu
  • vedení evidence hmotného majetku
  • správa kontaktních údajů na všech platformách
  • export Schneider programu
  • obsluha kontaktní linky pro zákazníky při technických potížích na B2B a B2C
  • schopnost samostatně řešit základní problémy a správně vyhodnotit případy, které je potřeba delegovat na konkrétní řešitele

Co očekáváme od Vás

  • předchozí praxe na obdobné pozici 2 roky výhodou
  • komunikativní a přátelské vystupování
  • orientace v problematice IT
  • orientace v nástrojích Microsoft
  • schopnost učit se novým věcem
  • znalost principů instalace v prostředí OS Windows
  • schopnost samostatného analytického a logického myšlení
  • schopnost tvorby technické i uživatelské dokumentace
  • znalost informačního systému SAP výhodou

Pokud Vás naše nabídka zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám, prosím, svůj životopis se stručným motivačním dopisem na: sieklikova@kvelektro.cz